CRM
z klientów nie zostanie pominięty. CRM rozumiany jest jako system lub aplikacja zarządzająca relacjami z klientem lub jako kultura organizacyjna firmy, która nastawiona jest na jakościowy kontakt oraz budowanie relacji z kontrahentem. W systemie CRM organizacja dba o satysfakcję klienta i odpowiada na jego potrzeby w optymalnym czasie.
02.
CRM usprawnia pracę, automatyzując działania, zbierając niezbędne dane oraz planując strategię kontaktu na przyszłość. Tym samym możesz znacznie poprawić jakość relacji biznesowych. CRM funkcjonuje na każdym etapie lejka sprzedażowego i zdecydowanie skraca cykl sprzedaży.
01.
Tworzony przez nas system jest personalizowany i w stu procentach odpowiada potrzebom Twojej firmy. Jego rozwiązania dostosowane są zarówno do specyfiki kontaktu w 1. międzynarodowej korporacji, jak i firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jest elastyczny i nie narzuca zadań dla pracowników.
+48 22 416 00 60
02-516 Warszawa